2018. február 15., csütörtök

ebay wishlist - zokni edition

Szervusz, Drága Olvasóm!

Szerintem annyira megbuktam a nyelvvizsgámon, hogy zoknikba kell fojtanom a bánatomat. Ha neadjisten mégis átmentem, akkor viszont ez mind jár. Szóval ígyis-úgyis megveszem őket, és a nyelvvizsga a tökéletes ürügy. Köszönöm, ECL.

Szóval ezeket találtam eBay-en mostanában (és bár Mackó pajtástól már tudom, hogy az egyedinek vélt zoknijaim valójában tömeggé tesznek, én tudom, hogy negyven-egynéhány kiló az tömeg, és majd erre gondolok, amikor szembejön valaki az utcán ugyanolyan zokniban).

KOCKÁS ZOKNI ~ 200 Ft
Mert nem találok magamnak hasonló mintás pulcsit, pedig szeretnék. Legalább a lábamon legyen ilyesmi.


RAGTAPASZOS ZOKNI ~ 290 Ft
Mert király.

Kawaii-Women-Socks-Cute-Ropa-Socks-Transparent-Harajuku-Aid-Bands-Crystal-Sock

POKÉMONOS ZOKNI ~ 200 Ft
Mert a Pokémonok cukik.


ELEFÁNTOS ZOKNI ~ 320 Ft
Mert szeretem az elefántokat.



RÓKÁS ZOKNI ~ 320 Ft
Mert szeretem a rókákat.


BARACKOS ZOKNI ~ 360 Ft
Mert megy a tejes zoknimhoz.


ALIENES ZOKNI ~ 270 Ft
Mert titokban én is az vagyok. Színész Bob mondta (meg az általános iskolám tanári kara).


FUCK OFF ZOKNI ~ 380 Ft
Mert így majd meg sem kell szólalnom.

2Pairs-New-Unisex-Fashion-Fuck-off-Design-Print-Funny-Women-Men-Knit-Sport-Socks

MARVEL ZOKNI ~ 530 Ft
Mert Amcsi Kapcsiba is szerelmes vagyok egy kicsit.


CICÁS ZOKNI ~ 475 Ft
Mert olyan kis kifejező.

 

Amúgy ez összesen 3340 Ft körül van, ami tizenegy pár zokniért kifejezetten emészthető ár.
Szóval én most megyek rendelgetni, majd érkezik egy bejegyzés a hétfői Hollywood Undead koncertről, addig itt egy dal tőlük, ami passzol a hangulatomhoz, és setlistből kimaradt.
Legyetek jók, ha tudtok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése