2018. április 8., vasárnap

random bejegyzés az április nyolcadikákról

Üdv, Drága Olvasó!

Amíg te helyettem is szavazol kicsiny hazánk megmentése érdekében (amennyiben idősebb vagy nálam), én írom a regényemet, és zenét hallgatok.
És srácok,
ma van napra pontosan öt éve, hogy a La Femme megjelentette a Psycho Tropical Berlin című albumot.
Mekkora királyság már? Pár napja mutatta a zenéjüket a régi suliújságos mentorom Sárváron, de elfelejtettem, ma elküldte, én meg egész nap ezt hallgatom, mert egyszerre nyelvgyakorlás, agyzsibbasztás, kikapcsolódás és háttérzaj. Nem állítom, hogy nem hangulatzene (sőt), de annak tökéletes, és hála istennek pont ilyen hangulatban vagyok én is, meg a regényem is.

Szóval tökéletes lesz egészen addig, amíg meg nem tudom a választási eredményeket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése